Директор агрофірми «Ольгопіль» Павло Каленич отримав символічну «корону» від газети «День» за те, що проклав шлях «молоку» від пасовища — до прилавка магазину в столиці
Привести «корову» в Київ і надати киянам можливість споживати якісні молочні продукти — так окреслює місію відкриття першого свого магазину «Сім’я маркетів Villa Milk» Павло Каленич. Цього року його команді вдалося, здавалося б, нереальне – запустити в експлуатацію молокопереробний комплекс із завершеним циклом виробництва і відкрити власний супермаркет у столиці. Вся представлена продукція — тільки натуральна і тільки від українських виробників. У такий спосіб власники прагнуть закликати споживачів підтримувати своє-рідне і турбуватися про власне здоров’я.
«У нас все своє — пасовище, корми, стадо, переробка, а тепер ще й магазин, — відзначає керівник агрофірми «Ольгопіль» Павло Каленич, який є співзасновником бренду Villa Milk. — Навіть на доставці економимо: автомобіль із цистерною переїхав від ферми через дорогу — і вже на заводі. Головне для нас — якість. Ми виробляємо таку продукцію, якою нас пригощали в дитинстві батьки чи бабусі, коли ставили на стіл молоко, сир чи сметану від власної корівки».
Павло Каленич додає, що потреба відкривати фірмові магазини виникла через те, що сучасний ринок насичений молочною продукцією, щоправда, не зовсім якісною. Проштовхнутися із натуральним продуктом, який має короткий термін реалізації, досить складно. Тому вирішили, що оптимальним варіантом стане фірмовий магазин з власною пекарнею і кав’ярнею, щоб за покупками можна було приходити родиною — відпочити, поспілкуватися і скупитися.
«Відкрили перший, але, думаю, що не останній, бо наші люди варті того, щоб споживати якісні вітчизняні продукти, а не купувати невідомий імпорт або незрозуміло з чого вироблений продукт», — резюмує Павло Каленич.
Цього року його молода компанія Villa Milk стала почесним партнером міжнародної фотовиставки газети «День» і вперше вручала приз переможцю дитячої номінації, який виборола Ольвія Кирпич за роботу «Подорожні». Агрофірма «Ольгопіль», яку очолює Павло Каленич, традиційно відзначала володаря Гран-прі фотоконкурсу. Ним став Олександр Клименко. Цілком імовірно, що наступного року до когорти партнерів фотовиставки долучиться і столична торговельна мережа «Сім’я маркетів Villa Milk», яка обіцяє розростатися.
Нагадаємо, що молокопереробний комплекс Villa Milk почав працювати навесні цього року. Підприємство розташовано в селі Каташин Чечельницького району Вінницької області. Особливість його в тому, що воно має завершений цикл виробництва — від вирощування кормів, утримання поголів’я молочного стада до переробки молочної сировини та виробництва кінцевого продукту споживання. На заводі впроваджена система управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000. Потужність підприємства становить 5 тонн молока за зміну. З нього наразі виробляють 26 видів молочної продукції.
Джерело: day.kyiv.ua